Nad wzmacnianiem kompetencji miękkich pracowali uczestnicy drugiego i trzeciego zjazdu IV edycji Szkoły Przywództwa. Uczyli się jak występować publicznie, prowadzić profesjonalne negocjacje, a także pracowali nad kompetencjami potrzebnymi na rynku pracy przyszłości. 

Warsztaty z wystąpień publicznych przeprowadził Charles Crawford, trener i były dyplomata. Gość z Wielkiej Brytanii skupił się na pracy nad umiejętnościami z zakresu przemawiania, przyciągania i utrzymywania uwagi publiczności, a także przygotowania do występów w mediach. "Less is more" - to główna zasada, której uczy Crawford.

Druga grupa uczestniczyła w warsztatach z Maciejem Chudkiewiczem i Martyną Kwiatkowską - absolwentami poprzednich edycji Szkoły Przywództwa. Zajęcia te stanowiły kontynuację wystąpienia prezesa Work Service Macieja Wituckiego ze zjazdu inauguracyjnego Szkoły. - Nauczmy ludzi, żeby ze sobą komunikowali, a potem zostawmy im przyjemność znalezienia dla siebie rozwiązań. Jeśli nie będą się ze sobą komunikować to nowe pomysły nie powstaną. - mówił Maciej Witucki. Podczas ośmiogodzinnych warsztatów uczestnicy zastanawiali się, jakich liderów będzie potrzebował nowoczesny rynek pracy, ćwiczyli kompetencje empatycznego lidera komunikującego, a także próbowali określić wartości, które przyświecają świadomym przywódcom. 

Kolejnym elementem zjazdów były warsztaty z Tomaszem Sidewiczem - trenerem specjalizującym się w negocjacjach biznesowych, wspierającym polskie i zagraniczne firmy w negocjowaniu wielomilionowych kontraktów. Słuchacze SPIW mieli okazję wziąć udział w praktycznej grze negocjacyjnej i dogłębnie przeanalizować strategie stosowane w jej trakcie.

Fot. Mariusz Michalik

Wspierają nas

 

Partnerzy wspierający

Partnerzy